Menu
Your Cart

Zasady wysyłki

 

Aby zapewnić Ci całkowity spokój, wysyłamy nasze zamówienia kurierem
i zapewniamy numer śledzenia.

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zapakowane i uniknęły uszkodzeń.

 

CO OFERUJEMY?

 

MOŻLIWA NAJSZYBSZA
WYSYŁKA

Bezpłatna dostawa niektórych produktów*

 

UBEZPIECZENIE ŁADUNKÓW

 

WYSYŁKA NA TWÓJ
CHODNIK

 

Jak sprawdzić status zamówienia?

Po spakowaniu i wysłaniu zamówienia otrzymasz powiadomienie z informacjami o śledzeniu.

Jak szybka jest  realizacja i  wysyłka?

Po wysłaniu wiadomości e-mail zawierającej informacje o zawieszeniu. Czas realizacji niewymieniony w kraju od 10 do 14 dni.

W bardzo rzadkich przypadkach można zwrócić uwagę.

Współpracujemy z kurierami:  dhl-shipping-balkan-energy-1  I dbschenker-shipping-balkan-energy-1

Jakie są koszty leczenia?

Oferujemy zryczałtowaną stawkę za wysyłkę w oparciu o wagę całego koszyka:

0-1 kg. 43  
1-10 kg. 69 
10-20 kg. 92 
20-30 kg. 138 
30+ kg. 260 

Dostępne jest tylko wybrane produkty*.
* Pamiętaj, że oferujemy dostawę tylko na Twoim chodniku.

Uwaga: Dostawa do odległych obszarów może wiązać się z dodatkowymi kosztami.

 

Czy wysyłacie za granicę?

BALKAN ENERGY wyślij do sklepu: 

Andora, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Niemcy (przejdź do balkanenergy.de ), Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Liechtenstein, Litwa, Luksemburg, Monako, Holandia, Polska , Portugalia, Rumunia, San Marino, Słowacja, Słowenia, Hiszpania.

CO TO JEST UBEZPIECZENIE ŁADUNKU I ILE KOSZTUJE?

Jest to ubezpieczenie, które zazwyczaj chroni przesyłkę przed utratą, uszkodzeniem lub kradzieżą podczas transportu. Ochrona ta wykracza poza podstawowe ubezpieczenie od roszczeń, które może zostać zapewnione i obejmuje zwrot określonej wartości towarów, jeśli zdarzenie objęte ochroną nastąpi w czasie transportu ładunku.
Ubezpieczenie ładunku daje Ci pewność, że jeśli coś pójdzie nie tak w transporcie, otrzymasz rekompensatę wartości na podstawie faktury handlowej. W przypadku braku faktury handlowej do ustalenia kwoty zostanie wykorzystana wartość rynkowa. Zwrócone zostaną także koszty transportu.
Nasza opłata za ubezpieczenie ładunku zależy od rodzaju produktu. Można go dodać przy kasie.

Co się stanie, jeśli moja dostawa zaginie?

Reklamacje dotyczące podawania zagubionych w użyciu należy kierować na adres sales@balkanenergy.pl nie później niż 14 Dni Kalendarzowych od uruchomienia zamówień.

Pokryjemy koszt zamówienia zastępczego, jeśli adres jest niedostępny.

Dodatkowo, aby móc skorzystać z zaginionej przesyłki, rozsądnie jest skontaktować się z firmą kurierską.

Moje zamówienie występuje, że odwrócone do nadawcy, co się dzieje?!

Jeśli informacje o oczekiwaniu zostały otrzymane, ale nie zostały odebrane, przesyłki, które nie zostały odebrane, są do nas zwracane.

W przypadku, które nie zostało odebrane lub zużyte , adres, pobrany na nowe opłaty za zużycie.

Co się stanie, gdy moje zamówienie zostanie zwrócone?

Przesyłki nieodebrane lub z użyciem docierającego do nas zwróconego. W takim przypadku opłaty na nowe opłaty za dostawę usług kurierskich.

Jak anulować zamówienie?

W przypadku konieczności zmiany lub anulowania zamówienia prosimy o kontakt pod adresem sales@balkanenergy.pl .

Dodatkowe opłaty mogą zostać na żądanie, gdy nasz magazyn wyśle ​​​​Twoje zamówienie.

 

 

Nadal masz pytania? służyliśmy zawszemy pomocą.


Wyślij nam e-mail na adres  sales@balkanenergy.pl