Menu
Your Cart

Polityka zwrotów

 

POLITYKA ZWROTÓW

 
 

 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się szukać pomocy ekspertów.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
 

SALES@BALKANENERGY.PL
 

Nasi Agenci są dostępni
od poniedziałku do piątku – 09:00-17:00

balkan-energy_politika_za_vrasane

 

JAK TO DZIAŁA?

 

Skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta i poinformujesz nas, dlaczego chcesz zwrócić lub wymienić produkt.

 

Nasz zespół zbada Twoją sprawę i zaproponuje najlepszą opcję. 

 

Po otrzymaniu od Państwa towaru dział techniczny sprawdza stan towaru.

 

Otrzymujesz zwrot pieniędzy lub nowy produkt, który chcesz. 

 

OKRESY ZWROTU I WYMIANY

Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić swój zakup, masz na to 60 dni od daty dostawy.

Należy pamiętać, że jeśli klient zdecyduje się zorganizować transport, będzie odpowiedzialny za pokrycie związanych z tym kosztów.

Wymagania dotyczące zwrotu:

  • Formularz wniosku RMA
  • Faktura
  • Potwierdzenie wpłaty

Zwracane produkty muszą być dobrze zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, w przeciwnym razie klient pokrywa koszty szkód.

SPOSÓB ZWROTU I TERMIN ZWROTU

Każdy zwracany produkt jest sprawdzany przez dział techniczny Energy Economy, a klient jest informowany o statusie.

Zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone przedmioty w taki sam sposób, w jaki za nie zapłaciłeś. Jeśli wolisz, możesz dokonać wymiany na ten sam przedmiot.

W przypadku zwrotów kurierem, po otrzymaniu zwrotu, przetworzymy go w ciągu 14 dni roboczych . W zależności od czasu przetwarzania Twojego banku, może upłynąć do 7 dni po przetworzeniu zwrotu, zanim uwzględnimy Twoje konto.