Polityka zwrotów
POLITYKA ZWROTÓW
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się szukać pomocy ekspertów.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
SALES@BALKANENERGY.PL
Nasi Agenci są dostępni
od poniedziałku do piątku – 09:00-17:00
JAK TO DZIAŁA?
Skontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta i poinformujesz nas, dlaczego chcesz zwrócić lub wymienić produkt.
Nasz zespół zbada Twoją sprawę i zaproponuje najlepszą opcję.
Po otrzymaniu od Państwa towaru dział techniczny sprawdza stan towaru.
Otrzymujesz zwrot pieniędzy lub nowy produkt, który chcesz.
OKRESY ZWROTU I WYMIANY
Jeśli chcesz zwrócić lub wymienić swój zakup, masz na to 60 dni od daty dostawy.
Należy pamiętać, że jeśli klient zdecyduje się zorganizować transport, będzie odpowiedzialny za pokrycie związanych z tym kosztów.
Wymagania dotyczące zwrotu:
- Formularz wniosku RMA
- Faktura
- Potwierdzenie wpłaty
Zwracane produkty muszą być dobrze zapakowane, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, w przeciwnym razie klient pokrywa koszty szkód.
SPOSÓB ZWROTU I TERMIN ZWROTU
Każdy zwracany produkt jest sprawdzany przez dział techniczny Energy Economy, a klient jest informowany o statusie.
Zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone przedmioty w taki sam sposób, w jaki za nie zapłaciłeś. Jeśli wolisz, możesz dokonać wymiany na ten sam przedmiot.
W przypadku zwrotów kurierem, po otrzymaniu zwrotu, przetworzymy go w ciągu 14 dni roboczych . W zależności od czasu przetwarzania Twojego banku, może upłynąć do 7 dni po przetworzeniu zwrotu, zanim uwzględnimy Twoje konto.